Ogłoszenie 

Poprzedni temat «» Następny temat
fundacja
Autor Wiadomość
barthoss 

Wysłany: 2012-09-13, 21:20   fundacja

jestem studentem 3 roku medycyny, ostatnio z grupą znajomych doszliśmy do wniosku, że straszliwą krzywdą dla społeczeństwa jest, że dzieci uczone są pierwszej pomocy dopiero na poziomie 2 klasy liceum. chcielibyśmy założyć stowarzyszenie, zajmujące się edukacją w tej materii w obrębie gimnazjów, a jeżeli byłaby taka możliwość to podstawówek, nie chodzi tu o jakąś płatną pracę, czy wystawianie zaświadczeń dzieciom po ukończeniu takiego kursu. uważamy, że byłoby to z wielkim pożytkiem dla całego społeczeństwa, nie wiemy od czego zacząć, widzę, że to forum zajmuje się kursami pierwszej pomocy, więc może moglibyście udzielić kilku informacji. Przede wszystkim czy po zajęciach z bls na I roku moglibyśmy zajmować się taką edukacją, niue mamy zaświadzczenia o zakończeniu kursu, ale przeszkole nie w tym zakresie mamy co moglibyśmy udowodnić indeksami, a program tego czego się uczyliśmy nie różnił się niczym, a można nawet powiedziec, że był bardziej rozbudowany od tego obowiązującego na normalnych kursach pierwszej pomocy, gdzieś też przeczytałem ,zę tego typu kursy odpłatnie może prowadzić lekarz, pielęgniarka lub ratownik medyczny z 3 letnim stażem, a jak się to mam w sytuacji organizacji non profit, nie widzę, żeby ktokolwiek w tym kraju wyszedł z taką inicjatywą, stąd nigdzie nie ma informacji czy moglibyśmy coś takiego prowadzić. Nie chcę zacząć organizować struktur i wciągać w to ludzi jeśli się okaże, że potem państwo będzie miało gdzieś ludzi z zatrzymaniem akcji serca, bo stwierdzi, ze nie mamy do tego kwalifikacji. Nazwijcie mnie szleńcem, ale proszę napiszcie czy coś takiego ma w ogóle rację bytu. Z poważaniem Bartosz Gęślak.

stoper 

Wysłany: 2012-09-13, 21:28