bhp forum Strona Główna
bhp forum

Poprzedni temat «» Następny temat
technik bhp prowadzenie szkoleń
Autor Wiadomość
Bzdura

Wysłany: 2009-03-13, 21:11   technik bhp prowadzenie szkoleń

Witam serdecznie
Jeżeli gdzieś padło podobne pytanie to z góry przepraszam, szukałam na forum i nie udało mi się odnaleźć odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie.
Zacznę od tego, że niestety nie mam studiów ani nawet licencjatu :-( z braku czasu niestety nie jestem w stanie nawet rozpocząć dokształcenia się. Samotnie wychowuję dzieci i mam na stanie babcię z ciężką odmianą parkinsona.

Jestem Technikiem BHP z udokumentowanym 8 letnim stażem, pracowałam w wielu firmach jako bhp-owiec zarówno w przemyśle ciężkim jak i szkolnictwie. Chyba z powodzeniem skoro przeszłam aż 3 kontrole z PIP i które nie wykazały żadnych nieprawidłowości.
Przez te 8 lat szkoliłam pracowników, zarówno biurowych jak i pracujących na halach produkcyjnych. Moje szkolenia nigdy nie były prowizorką. Zawsze były prowadzone według programu z filmami instruktażowymi, lekkim straszeniem poprzez podawanie autentycznych wypadków, pokazywaniem zdjęć które działały na wyobraźnie.
Bynajmniej moje szkolenie nikogo nie nudziły i cieszyły się bardzo dobrą opinię.
Posiadam ukończony kurs pedagogiczny dla wykładowców tematyki BHP.

Od jakiegoś czasu prowadzę własną firmę i tu mam pytanie do szanownych forumowiczów. Wiem, że z tytułem Technika BHP nie mogę szkolić w firmach na umowę zlecenie. Niestety żadna z tych firm nie może mnie zatrudnić na część etatu bo skorzystałam z do finansowania unijnego na otworzenie działalności a tam zdeklarowałam się, że przez okres co najmniej roku nie będę nigdzie dodatkowo zatrudniona.